

"La intensitat d'una terra de contrastos” Viu, brillant i expressiu…
Encara que sigui un vi jove, és un vi blanc elegant i delicat. És un vi brisat, elaborat amb les varietats blanques autòctones de la comarca del Priorat, la garnatxa blanca i el macabeu.
Vista: Es tracta d'un vi clar i brillant amb reflexes de color palla i lleugers tons daurats a causa de la maceració amb pells.
Aromes: En nas és fresc i afruitat, amb un bon equilibri d’aromes de fruita verda com la poma i la pera sobre un lleuger aroma a préssec i plàtan.
En boca: El pas en boca és intens, omplint el paladar d'equilibrats sabors en el que es repeteixen les sensacions nasals. És voluptuós i estructurat malgrat tractar-se d’un vi jove, gràcies a la fermentació amb pells de la Garnatxa Blanca. El final és llarg i persistent.
Maridatge: És ideal per beure a copes i també per maridar amb peix, pasta, arrossos o amanides. També amb formatges cremosos i tendres.
Varietats i percentatges: 50% Macabeu i 50% Garnatxa Blanca
Criança: Tot i ser un vi jove, la Garnatxa Blanca ha fermentat amb les seves pells durant 15 dies; en canvi el Macabeu s’ha premsat, separant així el most de les pells.
També li podria agradar