

"Singular i únic". L'harmonia i l'expressivitat de les garnatxes dolces del Priorat.
Lot de 6 ampolles Cap de Ruc Dolç. Ampolles de 375 ml de vi dolç elaborat amb la varietat Garnatxa Roja, deixant el raïm sobre-madurar a la vinya fins el novembre. És perfecte per maridar amb xocolata amarg, fruits secs, i fins i tot, formatges blaus.
Vista: Presenta un color fusta de cirerer, dens i opac amb lleugers reflexos brillants.
Aromes: S'aprecien aromes de fruits secs i fruita vermella molt madura. Apunts de vainilla amb rerefons de lleugers tons a cacau i també a tabac.
En boca: Molts expressiu. Es mostra fresc i untuós, ampli i rodó. La seva dolçor és agradable i gens empallegosa.Té un final molt elegant amb un llarg post gust especiat i molt ric en matisos; encens i "toffee"
Maridatge: Fantàstic per acompanyar postres dolços, sobretot si inclouen cremes; espectacular al combinar-se amb formatges blaus.
Varietats i percentatges: 100% Garnatxa Roja